voorbereiding tocht naar Santiago 14 mei 2014_3 - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu voorbereiding tocht naar Santiago 14 mei 2014_3 - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu

voorbereiding tocht naar Santiago 14 mei 2014_3

Door: Theo van Pelt

Blijf op de hoogte en volg Theo

14 Mei 2014 | Nederland, Geldrop

Vandaag een rustige looptraining gedaan. Fiets voor een controlebeurt weg gebracht. Morgen op de fiets naar Lommel.

De sponsorering voor onderzoek naar ALS begint de € 2.000 te naderen. Dankzij inspanning van Peter die zijn netwerk nog eens benaderd heeft.
Ik ga morgen ook mijn netwerk nog eens aanschrijven. De 2.000-grens moet gehaald worden.

Even terug komen op de uitnodiging voor de koffie van zondag as: deze is natuurlijk bedoeld voor de familie en de kennissen. 'Ons moeder' kan natuurlijk een ongelimiteerde opkomst niet behappen!

  • 14 Mei 2014 - 16:34

    Wil En Alice:

    Hoi Theo,

    Wij wensen je veel plezier en heel veel goed weer met geen panne onderweg tijdens je fietstochtje naar Santiago.
    Succes met z'n allen en goede reis

    Alice en Wil

  • 15 Mei 2014 - 09:05

    Noud:

    Dag Theo,
    Het is bijna zover. De voorbereiding zit erop, De spullen gepakt.
    Ga er van genieten, samen met Peter, van deze mooie reis! Het is een bijzondere tocht.
    Veel succes en groeten,
    Tineke en Noud

  • 15 Mei 2014 - 10:40

    Peter Van Rijsingen:

    Hoi Theo,

    Het staat er goed voor. Weersvooruitzichten zijn prima, materiaal in orde... En de mannen zijn ook goed geprepareerd ( jij wat beter dan ik, maar vooruit). Heb inmiddels de routecorrecties die op internet staan in de routeboekje verwerkt. Vanmiddag ga ik ook maar een stukje fietsen, morgen ook nog een dagje werken, zaterdag de tuin en inpakken. Bijzonder moment als we elkaar zondag bij Ma treffen. Vanaf dat moment trekken we 5,5 week intensief met elkaar op. Spannend. Ruud en Sabina komen op de terugweg van weekend Limburg nog een groet brengen op onze eerste kampeerplaats. Zondag fiets Joke en Jacinta een stukje mee en ook zal mijn hardloopgroepje een stukje meerendeel. Ik ga vanuit Uden ook even bij een kennis Langs ( Ger en Dorly) als dank voor de gulle sponsorbijdrage

  • 15 Mei 2014 - 20:22

    Theo Van Pelt:

    Hoi Peter,

    Geweldig dat je bij Dorly en Ger langs gaat. Bedankt ze ook namens mij en doe ze de hartelijke groeten.
    Inmiddels vinden steeds meer mensen de weblog en reageren op de 'reisverslagen'. Leuk en bemoedigend!

    Ben vandaag naar Lommel geweest. Christ is mee terug gereden en daarna weer naar Lommel gefietst. Heeft zo weer zijn trainingsritje gemaakt. Vandaag een start gemaakt met de uitwerking van een idee met betrekking tot de gedachte die ik bij Cruz de Fer wil achterlaten.

    Zojuist heeft een dorpsgenoot van mij de schelp van St. Jacob bezorgd en de eerste stempel in stempelboekje.

    Zie jou graag zondag as. bij ma om half elf.

  • 16 Mei 2014 - 09:35

    Peter Van Rijsingen:

    Theo,

    Je mailbox is ( nog steeds) vol. Ik ( en anderen) kunnen je dus niet mailen. Graag actie!
    Verder heb ook ik gisteren nog een stukje gefietst ( ma bezocht).
    Gr

    Peter

  • 23 Mei 2014 - 22:33

    Joke Veraart:

    Vandaag heeft Ineke de eerste mailtjes doorgestuurd. Wij kunnen je nu dus ook volgen. Leuk hoor. Het gaat nu dus gauw echt beginnen .Wij wensen jou en je fietsmaatje een goede start en een goede en mooie reis toe. Gegroet,
    Martien en Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geldrop

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

onderweg 10

20 Juni 2014

Onderweg 8

18 Juni 2014

Onderweg 7

13 Juni 2014

Onderweg 6

08 Juni 2014

Onderweg 5
Theo

Bijna 4 jaar geleden is mijn lieve vrouw Mieke overleden aan de ziekte ALS. Op 10 mei maak ik een fietstocht naar Santiago de Compostela. Deze tocht die ik samen fiets met mijn zwager (broer van Mieke) draag ik op aan Mieke. Ik maak er tevens een sponsortocht van. De opbrengst is voor de stichting ALS. De voorbereiding verloopt voorspoedig. Ik heb nu (25 april 2014) ruim 1400 km in de benen. Komende week gaan we fietsen in de heuvels van Limburg. Nog 3 weken. Het begint al te kriebelen

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 7429

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Santiago voor ALS

Landen bezocht: