onderweg 1 - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu onderweg 1 - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu

onderweg 1

Door: Theo van Pelt

Blijf op de hoogte en volg Theo

22 Mei 2014 | Nederland, Geldrop

Donderdag 22 mei.
Reis verloopt voorspoedig. Inmiddels aangekomen 7 km ten zuiden van Noyon (kleine (500 km gereden).We overnachten in de tuin van de Abdij van de Cistercienzers. We mogen gratis gebruik maken van de internetfaciliteiten van de boeders: Windows XP.
Weer valt niet tegen: over het algemeen droog weer en nu en dan een bui. Alleen vandaag even een flinke bui gehad, maar de kleren drogen snel.
Gisteren de eerste Santiagogangers ontmoet onderweg en hen weer tegen gekomen op de camping van Honnecourt. Daar verbleven nog 4 andere pelgrimgangers naar Santiago.(Overigens typen op een Frans toetsenbord valt niet mee). Vandaag nog een pelgrim ontmoet op een ligfiets.Helemaal alleen vanuit Best naar Santiago.
Morgen wacht ons een pittige tocht richting Chartres.
Stemming goed. Zefs het slapen in een super kleine 2 persoons tent valt niet tegen.
Iedereen van het thuisfront de hartelijke groeten,
Peter en Theo

  • 23 Mei 2014 - 09:07

    Noud:

    Dag Theo en Peter,
    Goed om te horen dat het goed gaat, dat had ik ook niet anders verwacht.
    Jullie schieten al aardig op, elke dag zo'n 100 km.
    Blijf genieten.
    Groet, Tineke en Noud

  • 27 Mei 2014 - 13:30

    Annie:

    Theo en Peter,

    Een fantastische onderneming van jullie.
    Gelukkig gaat alles naar verwachting , goed.
    Ben benieuwd waar jullie nu zijn.

    Goede reis en bezin

    Liefs Annie en Jos

  • 29 Mei 2014 - 12:41

    Joke Spierings:

    Hallo Theo,
    Een geweldige onderneming. Tot nu toe gaat alles goed dus. Ik had ook niets anders verwacht. Geniet van de reis en goede voortzetting van de trip!
    Groetjes aan jullie drieën!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geldrop

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

onderweg 10

20 Juni 2014

Onderweg 8

18 Juni 2014

Onderweg 7

13 Juni 2014

Onderweg 6

08 Juni 2014

Onderweg 5
Theo

Bijna 4 jaar geleden is mijn lieve vrouw Mieke overleden aan de ziekte ALS. Op 10 mei maak ik een fietstocht naar Santiago de Compostela. Deze tocht die ik samen fiets met mijn zwager (broer van Mieke) draag ik op aan Mieke. Ik maak er tevens een sponsortocht van. De opbrengst is voor de stichting ALS. De voorbereiding verloopt voorspoedig. Ik heb nu (25 april 2014) ruim 1400 km in de benen. Komende week gaan we fietsen in de heuvels van Limburg. Nog 3 weken. Het begint al te kriebelen

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 7448

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Santiago voor ALS

Landen bezocht: