Onderweg 9 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Theo Pelt - WaarBenJij.nu Onderweg 9 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Theo Pelt - WaarBenJij.nu

Onderweg 9

Door: Theo van Pelt

Blijf op de hoogte en volg Theo

21 Juni 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Zaterdag 21 juni.
Vandaag begonnen aan retour Finistere. Een tocht van 3 dagen. Vandaag aangekomen in Ponte Olveiroa. Maandag zijn we weer teug in Santiago. Tent laten staan in Santiago (er zijn namelijk geen campings onderweg en wildkamperen is verboden) en gefietst met een deel van de bagage (2 achterassen en de stuurras). Overnachten in refugio. Morgen in Finistere en begin van terugtocht naar Santiago. Goed fietsweer: 22graden en nauwelijks regen. Ook nu weer flinke klimmetjes over 6 tot 10 km. Maar goed te doen met minder bagage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theo

Bijna 4 jaar geleden is mijn lieve vrouw Mieke overleden aan de ziekte ALS. Op 10 mei maak ik een fietstocht naar Santiago de Compostela. Deze tocht die ik samen fiets met mijn zwager (broer van Mieke) draag ik op aan Mieke. Ik maak er tevens een sponsortocht van. De opbrengst is voor de stichting ALS. De voorbereiding verloopt voorspoedig. Ik heb nu (25 april 2014) ruim 1400 km in de benen. Komende week gaan we fietsen in de heuvels van Limburg. Nog 3 weken. Het begint al te kriebelen

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 7408

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Santiago voor ALS

Landen bezocht: