Onderweg 6 - Reisverslag uit Kaarst, Duitsland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu Onderweg 6 - Reisverslag uit Kaarst, Duitsland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu

Onderweg 6

Door: Theo van Pelt

Blijf op de hoogte en volg Theo

13 Juni 2014 | Duitsland, Kaarst

Vandaag vrijdag 13 juni Burgos bezocht. Prachtge kathedraal dat bestaat uit een aaaneenschakeling van kapellen en crypten gegroepeerd rondom de kerk. Inrichting vind ik vaak buitensporig rijk. Ook Nederlandse bouwmeesters en Nederlandse en Vlaamse kunstenaars hebben hun sporen hier verdiend. Toen op weg naar Castrojeriz. Warme dag: er werd 41 graden gemeten. Gelukkig zorgde de wind voor enige verkoeling.
Onderweg in Vilviestre werden we uitgenodigd deel te nemen aan het St. Anthoniusfeest. We werden getrakteerd op wijn en gambas. Ondanks de wijn ging het fietsen daarna prima.
In St. Antoniemen prachtige restantenbezocht van de abdij van St. Antoniemen.
Morgen naar Schagun.
Nog een late felicitatie aan Nou, Annemarie en Wil.

  • 14 Juni 2014 - 12:04

    Annemarie:

    Theo, bedankt voor je felicitatie. Fijn te lezen dat de reis voorspoedig verloopt, jullie hebben goed de vaart erin en liggen goed op schema, succes met de laatste etappes!

  • 14 Juni 2014 - 12:04

    Annemarie:

    Theo, bedankt voor je felicitatie. Fijn te lezen dat de reis voorspoedig verloopt, jullie hebben goed de vaart erin en liggen goed op schema, succes met de laatste etappes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Kaarst

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

onderweg 10

20 Juni 2014

Onderweg 8

18 Juni 2014

Onderweg 7

13 Juni 2014

Onderweg 6

08 Juni 2014

Onderweg 5
Theo

Bijna 4 jaar geleden is mijn lieve vrouw Mieke overleden aan de ziekte ALS. Op 10 mei maak ik een fietstocht naar Santiago de Compostela. Deze tocht die ik samen fiets met mijn zwager (broer van Mieke) draag ik op aan Mieke. Ik maak er tevens een sponsortocht van. De opbrengst is voor de stichting ALS. De voorbereiding verloopt voorspoedig. Ik heb nu (25 april 2014) ruim 1400 km in de benen. Komende week gaan we fietsen in de heuvels van Limburg. Nog 3 weken. Het begint al te kriebelen

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 7416

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Santiago voor ALS

Landen bezocht: