voorbereiding tocht naar Santiago 12 mei 2014_2 - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu voorbereiding tocht naar Santiago 12 mei 2014_2 - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu

voorbereiding tocht naar Santiago 12 mei 2014_2

Door: Theo van Pelt

Blijf op de hoogte en volg Theo

12 Mei 2014 | Nederland, Geldrop

Vandaag planning gewijzigd: niet naar Lommel, maar even in de buurt 52 km op de racefiets afgelegd. Lekker nat en vies geworden. Dit kan ons dus ook overkomen!

Donderdag wordt het weer beter. Ga dan naar Lommel. Een andere Santiagoganger haalt dan mijn St. Jacobsschelp met het rode zwaard en de eerste stempel (van Vessem ).

Morgen oppasdag bij mijn kleinkind Yara. Woensdag tassen pakken. Heb zojuist in een reactie van mijn zwager en fietsgenoot Peter vernomen dat hij dit al gedaan heeft. Fanatiek hoor! In die reactie heeft hij ook gemeld dat ik niet één dag hoef te koken. Dan kan ik de reisverslagen verzorgen.

Zondag as. gaan we via Boxtel naar de eerste etappeplaats Maasbracht. We zijn om 10.30 uur in Boxtel waar we door mijn schoonmoeder, Hans en Yvonne (mijn zwager respectievelijk mijn schoonzus) ontvangen worden op koffie. Mijn schoonmoeder heeft me verzekerd dat iedereen die ons wil uitzwaaien van harte welkom is: Annastraat 39, Boxtel.

  • 02 Juni 2014 - 11:23

    Annie Mol:

    Theo en Peter,

    Fijn dat het allemaal zo goed verloopt en al zover zijn.
    Ik wens jullie nog een goeie reis verder met vele mooie momenten.

    Liefs Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geldrop

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

onderweg 10

20 Juni 2014

Onderweg 8

18 Juni 2014

Onderweg 7

13 Juni 2014

Onderweg 6

08 Juni 2014

Onderweg 5
Theo

Bijna 4 jaar geleden is mijn lieve vrouw Mieke overleden aan de ziekte ALS. Op 10 mei maak ik een fietstocht naar Santiago de Compostela. Deze tocht die ik samen fiets met mijn zwager (broer van Mieke) draag ik op aan Mieke. Ik maak er tevens een sponsortocht van. De opbrengst is voor de stichting ALS. De voorbereiding verloopt voorspoedig. Ik heb nu (25 april 2014) ruim 1400 km in de benen. Komende week gaan we fietsen in de heuvels van Limburg. Nog 3 weken. Het begint al te kriebelen

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 7405

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Santiago voor ALS

Landen bezocht: