voorbereiding tocht naar Santiago - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu voorbereiding tocht naar Santiago - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Theo Pelt - WaarBenJij.nu

voorbereiding tocht naar Santiago

Door: Theo van Pelt

Blijf op de hoogte en volg Theo

11 Mei 2014 | Nederland, Geldrop

De voorbereiding zit er bijna op.
Vorige week samen met zwager Peter 3 dagen in Limburg gefietst met volle bepakking. Is prima gegaan. Geboft met het weer.
Deze week 1 keer gefietst en een tocht gemaakt van 132 km.
Nu 1724 km op de teller staan. Morgen tochtje naar Lommel en donderdag nog een laatste tocht.
Hopelijk worden de weersomstandigheden snel beter.

  • 12 Mei 2014 - 20:54

    Peter Van Rijsingen:

    Zo (zwager) Theo, je ziet ik heb je weblog gevonden. Dat wordt nog een leuke uitdaging om zowel met een andere fietser de tocht te gaan makem, dan ook nog tijd overhouden om je weblog te schrijven. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Ik zal je waar mogelijk uit de wind houden, zodat je energie overhoudt voor deze activiteit.
    Mooi vooruitzicht wel. Zondag 18 mei samen op de fiets stappen en een kleine 6 weken met elkaar doorbrengen. Ik heb vandaag een herdenkingsteentje voor Mieke gemaakt en neem dat mee richting Santiago. Ook op mijn Facebookpagina een foto gezet van mijn bepakte fiets en daarbij weer aandacht gevraagd voor de ALS sponsoractie ( was geen weer om buiten iets te doen, dus toen alles wat we mee willen nemen maar eens geordend in tassen gestopt). Het is een hele vracht die we meeslepen. Ben benieuwd hoe dat de bergen overkomt. Deze week zal van fietsen niet veel meer komen. Ik heb nog 1,5 dag vrijwilligerswerk ingepland staan en op woensdag nog een oppasdag in R'dam. Morgenavond nog een looptraininkje om de conditie op peil te houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theo

Bijna 4 jaar geleden is mijn lieve vrouw Mieke overleden aan de ziekte ALS. Op 10 mei maak ik een fietstocht naar Santiago de Compostela. Deze tocht die ik samen fiets met mijn zwager (broer van Mieke) draag ik op aan Mieke. Ik maak er tevens een sponsortocht van. De opbrengst is voor de stichting ALS. De voorbereiding verloopt voorspoedig. Ik heb nu (25 april 2014) ruim 1400 km in de benen. Komende week gaan we fietsen in de heuvels van Limburg. Nog 3 weken. Het begint al te kriebelen

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 7424

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

18 Mei 2014 - 25 Juni 2014

Santiago voor ALS

Landen bezocht: